maanantai 7. maaliskuuta 2016

Jojo Moyes: Jos olisit tässä

Torstaina 11.2.2016 kirjakaupasta, 29,90e kovakantinen, justaan tullut vasta kirjakauppaan :)
450 sivua, Gummerus Helsinki, Bookwell Oy Juva 2016.

Takakansiteksti:
Lou Clark ei ole enää ihan tavallinen tyttö. Hänen elämänsä muuttui, kun hän rakastui Will Traynoriin, menetti hänet ja särki sydämensä. Willin kuolemasta on kulunut puolitoista vuotta ja Lou tuntee epäonnistuneensa lupauksessaan elää elämäänsä täysillä. Lou ei vieläkään ymmärrä, miten päätyi töihin lentokentälle katsomaan vierestä, kun muut matkustavat jonnekin pois. Epäselvää on myös, miksi Loun omistama asunto ei tunnu kodilta ja antaako hänen perheensä hänelle koskaan anteeksi. Kaikkein vaikein kysymys on kuitenkin se, pääseekö Lou milloinkaan yli Willin kuolemasta. Ainoa Loulle selvä asia on se, että jonkin täytyy muuttua. Ja kun kaikki sitten yhtäkkiä muuttuu, Loun pitää päättää, onko hän valmis pitämään lupauksensa Willille ja aloittamaan viimein itsensä näköisen elämän.

24.2.2016 Kirja oli extratarjouksena käänteisessä toivelistahipassa, kun jouluaatosta tasan kaksi kuukautta. Kirja hipattiin :)

28.2.2016  Olen päässyt kirjassa lukuun 14. Mielenkiintoista tarinaa on ollut, tähän saakka ja varmaan tästä eteenpäinkin. Justaan luin kaksi lukua kirjasta ja meni tunteroinen siihenkin puuhaan. Nautin kirjan lukemisesta, enkä lue kiiruhtamalla, vain hitaasti ja perusteellisesti :) 

Tänään 7.3.2016 Olen päässyt kirjassa lukuun 25, eli sivulle 371.
Tarina pitää kyllä mukavasti otteessaan ja on mukavaa seurata, mitä kirjassa loppuviimeksi tuleekaan tapahtumaan :)
Tykkään lukea kirjaa luvun kerrallaan. Viikonloppuna kun luin kirjaa, ihmettelin, että joko mä olen näin pitkällä kirjassa. Että joko on näin mones luku sitten menossa. Sitä vain lukee ihan huomaamatta.
Vielä on siis 80 sivua lukematta. Varmaan vielä tänään luen luvun, tahi pari ainakin :) Makustelen tarinaa :) 
18:10  Kirja on nyt luettu loppuun. Romantiikkaa ja rajua menoa, sopivassa suhteessa. Jännitys säilyi loppuun saakka, kuinka tässä tarinassa tulee käymään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on minulle sydäntälämmittävää, kiitos, että jaksoit lukea ja vielä laittaa kommenttia minulle :) HUOM! Kommentit näkyvät vasta, kun olen hyväksynyt ne :)