keskiviikko 14. kesäkuuta 2017

Huh huh!

Jopas oli eilen uutispäivä! Oli jo mielessäni ihan loppuillasta tulla avautumaan tänne blogiin nuista tapahtumista, mutta niin vain mielessäni puljasin asioita koko yön.
Se hallituskriisi sitten on ohitse, hyvä niin. Minä olen jotenkin kuplinut ja porissut, kun olen nettilehtiä kolunnut tapahtumista. Mielestäni oli ihan hyvä juttu, että perussuomalaiset hajosi ja ne parisenkymmentä lähtenyttä kansanedustajaa perustivat ihan uuden, oman puolueensa Uusi Vaihtoehto-nimeltään. Olen saanut niin jotenkin ällöttävän kuvan mediassa tuosta perussuomalaisten uudesta puheenjohtajasta ja lisäksi hän on niin karmeen rumakin, että hyh hyh! Nimeä en halua kirjoittaa, ällöttää jo pelkkä ajatteleminenkin!
Koetin karistaa yön aikana nuita uutistapahtumia mielestäni, kun katsoin iltasella nuita Paavo Nurmi Games-kisoja töllöstä iltaseiskasta kymppiin, mutta yritykseksi se vain jäi.
Olihan ainakin hieno miesten keihäs-kisa iltasella, oli pitkiä kaaria, vaan eihän siellä suomalaiset pärjänneet saksalaisille miehille. Siltikin oli jännää seurata :)
Salkkaritkin sitten jäivät kesätauolle, tuli katsottua vimppa jakso illalla. Eipä tuo mitenkään mieltäylentävää katsottavaa ollut. No, joo. Se siitä. Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on minulle sydäntälämmittävää, kiitos, että jaksoit lukea ja vielä laittaa kommenttia minulle :) HUOM! Kommentit näkyvät vasta, kun olen hyväksynyt ne :)