maanantai 10. heinäkuuta 2017

Aurinkoinen maanantai

Se on taas uusi viikko aluillaan. Kävin hetki sitten postilaatikolla ja ilokseni löysin sieltä viime viikolla bookcrossing-sivustolta hepsaamani kirjapaketin, nimittäin tarjolla oli silloin Johanna Valkaman Itämeren Auri-kirja. En voinut vastustaa kiusausta ja nyt sitten opus saapui luokseni :)

Tänään alkaa kirjastolla poistokirjojen myynti. Olen sopinut sinne avaimen luovutus-rehvit ja pääsen siis tänään eroon sitten kirjaston avaimesta, joka oli väliaikaisesti lainassa minulla, kun mun piti vetää viime torstaina kirjoittajaseuran tapaaminen. Saas nähhä, montako kirjaa tulee ostettua hyllyyni :) Jännää jännää :)

Nyt tarvii läkseä etsimään jotahin aamupalaa, olen vasta kahvin juonut, kun en osaa syödä heti herättyäni yhtikäs mitään.

Moikka ja kivaa uutta viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on minulle sydäntälämmittävää, kiitos, että jaksoit lukea ja vielä laittaa kommenttia minulle :) HUOM! Kommentit näkyvät vasta, kun olen hyväksynyt ne :)