lauantai 8. heinäkuuta 2017

Riikun markkinoilla

Tulipa lähdettyä tunti sitten, yhdeksän aikaan kylille, kun ol markkinapäivä. en ollutkaan pariin vuoteen käynyt markkinoilla, joten nyt oli sitten korkea aika jo tehhä kylälle reissu markkina-aamuna. Jätin auton kirjakaupan pihaan ja lähdin käppäilemään markkina-alueelle. Siellähän oli jo ihmisiä ihan kivasti, sääkin oikein hellii markkinahumua, sillä aurinko paistaa heti aamusta.
Tuli sitten kulutettua muutama euro markkinaostoksiin. Ostin korvapuusteja pussillisen, tietenkin lakua piti ostaa, sehän nyt on selvä asia, kun markkinoilla käypi. Sitten kiersin markkina-alueen ja päädyin ostaan vielä tyrnihilloa purkillisen. Olen joskus aiemminkin ostanut kyseisiltä markkinoilta tyrnihilloa, nyt sitä sai oikein maistaa pikkulusikalla ja kivan kirpakkaa oli. Purkillisen sitä vain ostin. Sit olin tyytyväinen ostoksiini ja lähdin käppäilemään takaisin autoa kohden. Kävin viemässä tavarat autoon ja käväsin vielä kirjakaupassa. Ei onneksi löytynyt nyt kirjoja matkaan, vaan ostin vain vihkosen jatkoksi päiväkirjaani. Sit autolle ja kotia kohden.
Katselin terassikukkaset ja tulin laittaan pyykit koneeseen peseentyyn.
Nyt saapi vain lekotella kotosalla, kun markkinareissu tuli tehtyä.
Jäikin viime yön unet vähiin, kun oli taas rehvit ja niiden jälkeen uni on aina tosi heikkoa. Sain nyt nukuttua hätinä neljä tuntia ja senkin pätkissä. Voipi olla, että piakkoin tästä kellahdan sänkyyn uinaileen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on minulle sydäntälämmittävää, kiitos, että jaksoit lukea ja vielä laittaa kommenttia minulle :) HUOM! Kommentit näkyvät vasta, kun olen hyväksynyt ne :)